Blogunk második cikkében arra a kérdésre keressük a választ, hogy milyen kampánnyal pörgessük fel a tavaszi időszakot, és így, hogy már elmúlt a Valentin nap, mondjuk a tippeket!

  • HÚSVÉT
  • Bolondok napja 😉
  • Anyák napja
  • Gyermek nap
  • Föld napja – április 22.
  • Tavaszi árzuhanás – ahány fok, annyi % akció
  • Tavaszi nagytakarítás/készletkisöprés
  • Tavaszi fotópályázat

A megfelelő kampányt lebonyolító vállalkozások bevétele képes akár a karácsonyi magasságokat elérni, azonban mint mindent, ezt is időben kell elkezdeni.

Hogyan használjuk ki a húsvéti, illetve a tavaszi időszakot? Pár példa:

  • Regisztrálj hírlevelünkre, mert most mindenkit ingyenes húsvéti receptkönyvvel/színezővel ajándékozunk meg.
  • 1-2 hetes kihívás nyereményjáték (valami játékos kvíz, feladványok) szintén hirlevélfeliratkozásért
  • nem kedvenc termékek csomagajánlatként való értékesítése
  • CSR kampányok az image építés jegyében, pl. jótékonysági futóverseny/faültetés
  • Fotópályázat Facebook Like gyűjtéssel egybekötve
  • +1 tipp: menj ki a szabadba!

Fogj össze több partnereddel is, és rendezzetek saját gyermek vagy családi napot, versenyeket, hiszen az élményekkel egybekötött márkaépítésnek nincs párja!

További tippek érdekelnének, esetleg cégedre szabott lehetőségek?

Írj nekünk nyugodtan, együtt biztosan kitalálunk valamit! Tarts velünk legközelebb is, a következő posztig pedig kövess minket Facebookon!